Thursday, February 12, 2009

aktiviti yang sangat berfaedah pada hari hujung minggu yang lepas.

weekend lepas paling best date dengan encik awak saya.
sebab apa?
ada lah.
hehe.

hari isnin tu besday dia,
so sabtu dan ahad tu kami date kat melaka (mana lagi nak pegi).

sabtu pagi (pagi tak pagi jugak la),
saya terus pegi melaka sentral nak jemput cinta hati saya.
tapi disebabkan saya sampai awal, maka saya tunggu la di luar,
(orang selalu duduk tunggu kat dalam).
tunggu agak lama jugak la (menjeling kt abang hensem pakai baju zero tu),
so dalam menunggu tu, ade la pakcik ni (should i call him pakcik or abang? iyek, pakcik suits him better i think) tiba2 duduk sebelah saya.
sibuk menanya itu ini.
"tunggu siapa dik?"
"orang lah." (dalam nada yang agak kerek, sebab aku tak suka bersembang dengan orang yang aku tak kenal)
"siapa? boifren ke?"
"haah, boifren."
"yeke boifren?" (dalam nada yang annoying gila)
"yelah, apesal lak?" (sambil menjeling)
dan orang tu sibuk menanya itu ini, tapi saya buat bodoh, and dia bosan lalu pergi.
haha, padan muka.
penyibuk.
(padahal dalam hati dah macam nak menangis sebab takut di hampiri orang asing)

terus telefon cinta hati saya.
"b, kt mana? cepatlah datang. owg takut nih. ada orang kacau2."
"hehe, ye. dah nak sampai ni."
(bergurau apa? saya tengah takut ni tahu?)
kemudian tak sampai beberapa minit, cinta hati saya pun sampai sambil tersenyum2.
hilang terus rasa takut dan penat kerana menunggu.
hehe :)

*to be continue part 2...

No comments:

Post a Comment