Saturday, February 14, 2009

Sabtu yang sangat2 membosankan.

Hei2.

Ape aktiviti awak hari ni?
Saya takde aktiviti.

Bangun tido, makan maggi, layan movies,
kemudian,
TIDO.

Tido, tido, tido dan tido.
Sehinggalah jam 6petang baru saya bangun.
Mengumpat dengan roomate saya,
kemudian mandi,
bersiap,
dan menuju ke pasar malam Alor Gajah.

Nyam2~
Saya sangat lapar sebab tadi cuma makan maggi.

Sampai di pasar malam,
membeli makanan mengikut nafsu,
kemudian balik semula ke hostel,
makan makan dan makan,
selepas tu tengok cerita hantu kat tv3 (tak takot langsung, in fact kepala saya pening tengok cerita tu),
abis,
naik ke bilik,
dan mula online.

Bosan kan hari ni?
Haih.
Assignment banyak, homework berlambak, test jumaat depan,
tapi saya rasa takde mood nak buat tu semua.
Ah takpe, esok lah baru buat.
Hehe,
harap2 saya tak lupa (atau buat2 lupa).

Ok lah, saya nak ber-messaging dengan encik awak saya sampai terlelap.
Hehe,
papai.
Nite2~
:)

No comments:

Post a Comment