Thursday, June 25, 2009

dgr jelah ye.

cuti sem yg paling bosan bagi aku.
ok, at least cuti sem kali ni aku ada buat something gakla.
that is..

part time job~

haha.
keje kt kdai kek.
sumpah aku x paham ape yang aku buat kat sana n mcm mana aku boleh tepikir nk keje sana.
haihhh~
satu tindakan yang sangat bodoh penah aku buat.
keje mcm *tuuut**tuuut*....

dahla aku ni bukan tgn yg slalu buat kek, or any sort of bakery thingy~
bengong.
dapat lak sorg minah yang kunun da senior keje kt sana.
poyo nk mampus!~

"keje kedai kek ni kene ada seni sikit dik, tak boleh main redah je...."
"ishhh, salah la buat mcm ni!"
"eh, boleh cepattt sikit x??"
"ape masalah nye ni?? ape masalah??"

*puffff! wth?!

so akhirnya aku pun benti setelah keje 2minggu je kt sana.
hahahahha.

taknak aku keje dengan pompuan saiko tu..
ee, x rela makkk~

die chef mmg la terer bende2 ni semua..
ok maybe tak la terer sgt,
but still~
kau ade belaja basic bende2 ni kan???
daa~
bodoh la lu.


*berlalu dengan perasaan marah

bye...

No comments:

Post a Comment